czwartek, 2 stycznia 2014

Plany na 2014 r.

Nowy rok się zaczął. Trzeba podsumować stary i nakreślić plan na nowy :)


Na początek dziękuję wam bardzo za zaufanie i wszystkie komentarze. Bardzo miło jest otrzymywać dodatkowe zapytania, a także wyrazy uznania za wartościową treść. Dziękuję jeszcze raz z całego serca.

W pierwszy dzień stycznia 2014 r. mój blog czytało więcej osób niż w całym miesiącu styczeń 2013 r. Wtedy zaczynałam, szukałam jeszcze swojego stylu i pomysłów na ciekawe tematy. Ciężka praca się opłaciła.

W lipcu 2013 r. liczba odwiedzających w miesiącu pierwszy raz zbliżyła się do 1000 odsłon. Przekroczyliście ten próg dopiero we wrześniu i to ze sporą nadwyżką. Potem już było tylko lepiej. W grudniu liczba odsłon przekroczyła 2600. Łączna liczba wejść w 2013 r. to 10237. Największa część z was wyszukuje blog już po samym adresie www., co oznacza, że jesteście stałymi czytelnikami i to cieszy najbardziej. Choć pozdrawiam i zachęcam także nowych czytelników do poznawania prawa podatkowego. Moim skrytym marzeniem jest, aby każdy rozumiał i fascynował się prawem podatkowym tak jak ja. Wiem, że to niemożliwe, więc postaram się wam jak najwięcej przełożyć na zrozumiały język.

Blogi o tematyce luźniejszej zapewne mają więcej wejść w roku, ja jestem jednak dumna z tego wyniku. Gdyż wierzcie mi nie było łatwo przejść z pisanego prawniczego języka na język zrozumiały dla ludzi. A zdobyć zaufanie tylu czytelników (i to stałych 67) to dla mnie najlepsza nagroda. Dziękuję.

Plan na 2014 to stworzyć dla was portal, na którym dalej utrzymam pisanie po ludzku o podatkach, ale po pierwsze:
  1. będzie wam łatwiej wyszukać interesujące was artykuły i informacje;
  2. będziemy mogli rozmawiać na forum na tematy podatkowe, dotyczące zmian w przepisach, itp.;
  3. znajdzie się miejsce, gdzie będziecie mogli napisać (anonimowo lub imiennie), jakie tematy widzielibyście w artykule. Co was interesuje, co jest niezrozumiałe, co trzeba by było wyjaśnić w dłuższym opracowaniu.
  4. w plikach PDF będę udostępniała tematyczny zbiór tego co dotychczas napisałam na blogu, tak by jeszcze ułatwić wam pracę.
Portal po pierwsze, po drugie rok 2014 to będzie rok szkoleń. Pierwsze już 22 stycznia w Warszawie. Mam nadzieję spotkać was osobiście. 

A propo szkoleń i kursów mam do was pytanie, czy internetowe kursy z podatków was interesują? Materiał pisany podobnym językiem co posty, wyczerpujący dane zagadnienie, plus czat ze mną lub po prostu możliwość mailowego zadawania pytań dotyczących odbytego kursu.

Dużo pracy przede mną, ale wy też nie odpoczywacie :) Spędźmy razem 2014 r.

Życzę wam w 2014 r. samych zwrotów podatków, zaczynając od podatku VAT przez podatek dochodowy, akcyzowy, cło, a kończąc na podatkach lokalnych. Zero kontroli skarbowych i samych sukcesów zawodowych i osobistych.

Serdecznie pozdrawiam,
Iwona Chłopek








3 komentarze:

  1. Hej. Warto korzystać z pomocy doradcy finansowego? Znalazłam pana Adama Jeżaka (link), który zajmuje się rachunkowością i podatkami, kojarzysz może kogoś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ten rok zaplanowałem usprawnienie pracy mojego firmowego biura. W planach mam zakup niezbędnego sprzętu i akcesoriów. Są to m.in. wysokiej klasy drukarka, niszczarka, a także gilotyna do papieru - https://somax.eu/47-gilotyny-i-trymery. Wymienione urządzenia często będę wykorzystywał przy pracy nad dokumentami. Odpowiednia gospodarka dokumentami to wg mnie podstawa wydajnej pracy w biurze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zawsze tak jest, że jak przychodzi nowy rok to są nowe plany w firmie. U mnie stare dokumenty są archiwizowane i używamy stempla do laku https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/stempel-do-laku-referentka/ aby wszystkie teczki później zabezpieczyć.

    OdpowiedzUsuń