poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Golfem w raka - jakie są ulgi podatkowe dla niepełnosprawnych przedsiębiorców

Wakacje się kończą. Na jesieni planuję wziąć udział w co najmniej kilku wydarzeniach, na które zapraszam was wszystkich. Będzie okazja posłuchać mnie na żywo, a nawet porozmawiać. Na większość wstęp jest bezpłatny.

Pierwsze najbliższe ciekawe wydarzenie z moim udziałem to "Piknik rodzinny” na Żoliborzu w Warszawie wspierający akcję Golfem w Raka. Organizatorem jest m.in. wspaniała członkini Lady Business Club Maria Bednarczyk. Dzięki zaproszeniu Marii będę miała zaszczyt przekazania wam wiedzy osobiście.


Dnia 7 września 2013 r. na terenie Olympic Golf Club na Pikniku będę miała swoje stanowisko (oczywiście w barwach Kancelarii). Odwiedzając to wspaniałe miejsce u mnie dowiecie się z jakich ulg podatkowych mogą korzystać osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, a także o możliwościach prowadzenia własnego biznesu pomimo choroby. Osoby, które chcą się tego dowiedzieć mają pierwszeństwo przed pytaniami związanymi z pozostałymi kwestiami podatkowymi.

Będzie mi towarzyszył mój creative manager Magdalena Balbuza. Od niej będziecie mogli się dowiedzieć jak najlepiej promować swoją firmę i w ogóle od czego zacząć. Pomysł nie wystarczy. Własny biznes to ciężka praca. Marii pomimo przeciwności losu udało się wrócić i do zdrowia i prowadzić biznes z sukcesem. Wam też się uda.

Poza moim stanowiskiem będzie wiele innych atrakcji. Szczegóły znajdziecie tutaj link.

Ja będę do waszej dyspozycji od 12.00 do 17.00

Do zobaczenia 7 września. Liczę na was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz